Kim jesteśmy?

Wiadomości

Komisje tematyczne zajmują się m.in. wypracowywaniem standardów postępowania w zakresie administracji publicznej, opiniowaniem zmian prawnych, realizacją wspólnych projektów inwestycyjnych, planistycznych, kulturalnych, czy edukacyjnych.

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI

Komisja ds. Administracji i Finansów
Przewodniczący: Sekretarz Miasta Sopotu, Pan Wojciech Zemła

Komisja ds. Kultury
Przewodnicząca: Wiceprezydent Miasta Sopotu, Pani Joanna Cichocka-Gula

Komisja ds. Infrastruktury i Środowiska
Przewodnicząca: Wójt Gminy Pszczółki, Pani Hanna Brejwo

Komisja ds. Rozwoju Gospodarczego
Przewodniczący: Dyrektor Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pan Maciej Rusek
Wiceprzewodniczący: Prezes InvestGDA, Pan Alan Aleksandrowicz

Komisja ds. Rozwoju Społecznego
Przewodniczący: Z-ca Prezydenta Miasta Gdańska ds. Polityki społecznej, Pan Piotr Kowalczuk
Wiceprzewodniczący: Z-ca Prezydenta Miasta Tczewa ds. społecznych, Pan Adam Urban

Komisja ds. Strategii Metropolii
Z-ca Prezydenta Miasta Gdańska ds. Polityki komunalnej, Pan Piotr Grzelak
Wiceprzewodniczący: Dyrektor Wydziału Strategii i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, Pan Mateusz Szulc
 

20.01.2014

Komisja GOM o wspólnych zakupach towarów i usług oraz dyscyplinie finansów publicznych

Komisja ds. administracji i finansów

W piątek 17 stycznia odbyło się pierwsze w tym roku posiedzenie Komisji ds. Administracji i Finansów Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego. Podczas spotkania podsumowano realizację wspólnych zamówień członków GOM w 2014 r. oraz omówiono najistotniejsze kwestie w zakresie naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Gośćmi komisji byli Roman Fandrejewski, Rzecznik Dyscypliny Finansów Publicznych, a także Marek Komorowski, dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Czytaj dalej
18.11.2013

GOM dysktuje o zamówieniach publicznych

Komisja ds. administracji i finansów

15 listopada br. odbyło się kolejne w tym roku posiedzenie Komisji ds. Administracji i Finansów Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego, tym razem w całości poświęcone zagadnieniom związanym z zamówieniami publicznymi. W spotkaniu udział wzięli uznani specjaliści: Pan Rafał Jędrzejewski – Dyrektor Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych oraz Pan Jacek Jerka – Dyrektor Departamentu Finansów Resortu (MF), którzy zaprezentowali m.in. obecne i planowane zmiany w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Czytaj dalej