
Prawo Zamówień Publicznych – jak działać z duchem ustawy?
Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych przybliżyła samorządowcom GOM plany nowelizacji przepisów.
Czytaj dalejKomisja ds. Administracji i Finansów
Komisja koordynuje wspólne zakupy nośników energii i usług pocztowych, które przynoszą samorządom milionowe oszczędności. Pracuje nad uwspólnieniem standardów dotyczących zamówień publicznych oraz przetwarzania danych osobowych w metropolii. Prowadzi monitoring zmian legislacyjnych oraz bieżącą wymianę doświadczeń podczas spotkań i szkoleń tematycznych. Zadaniem komisji jest również współpraca na rzecz zrównoważonego rozwoju w oparciu o nowoczesne technologie w ramach koncepcji Smart City.
Przewodniczący: Wojciech Zemła, Sekretarz Miasta Sopotu
Prezydium Komisji:
1. Marek Komorowski, Dyrektor Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
2. Marta Dorobek, Prezes Zarządu "SZOP" sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim
3. Agnieszka Siebert, Sekretarz Miasta Pucka
Koordynatorka Komisji: Weronika Michałowska,
tel. 517 056 156, e-mail: weronika.michalowska@metropoliagdansk.pl
Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych przybliżyła samorządowcom GOM plany nowelizacji przepisów.
Czytaj dalejDyskusja podczas posiedzenia Komisji ds. Administracji i Finansów dotyczyła nowelizacji przepisów w tym zakresie, dokonanych w latach 2011-2013.
Czytaj dalejPodczas drugiego w tym roku posiedzenia Komisji ds. Administracji i Finansów Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego zaprezentowano doświadczenia Gdańska w zakresie wyłaniania dostawców usług ubezpieczeniowych.
Czytaj dalejW piątek 17 stycznia odbyło się pierwsze w tym roku posiedzenie Komisji ds. Administracji i Finansów Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego. Podczas spotkania podsumowano realizację wspólnych zamówień członków GOM w 2014 r. oraz omówiono najistotniejsze kwestie w zakresie naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Gośćmi komisji byli Roman Fandrejewski, Rzecznik Dyscypliny Finansów Publicznych, a także Marek Komorowski, dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Czytaj dalej15 listopada br. odbyło się kolejne w tym roku posiedzenie Komisji ds. Administracji i Finansów Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego, tym razem w całości poświęcone zagadnieniom związanym z zamówieniami publicznymi. W spotkaniu udział wzięli uznani specjaliści: Pan Rafał Jędrzejewski – Dyrektor Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych oraz Pan Jacek Jerka – Dyrektor Departamentu Finansów Resortu (MF), którzy zaprezentowali m.in. obecne i planowane zmiany w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Czytaj dalejWczoraj odbyło się już 6 spotkanie Komisji ds. administracji i finansów GOM. Podzielone one było na dwie części tematyczne – osobno omówiono kwestie budżetowe, a następnie administracyjne. Kolejne – 7 posiedzenie Komisji odbyć ma się już w listopadzie.
Czytaj dalej