Metropolitalne wiadomości

aktualności

Komisja ds. Kultury

Jak utrzymać kontakt z publicznością w trybie online?

Jak można złapać kontakt z publicznością, która siedzi po drugiej stronie monitora? Czy istnieje sposób na poznanie odbiorców festiwalu online? W jaki sposób przyciągnąć nowe osoby do naszej wirtualnej sali kinowej? Rozmawialiśmy o tym 21 stycznia podczas kolejnego spotkania w ramach ZOOMu na kulturę.

Odpowiedzi na te oraz inne pytania związane z promowaniem festiwalu filmowego w czasie pandemii udzielili nam Stanisław Abramik i Patrycja Mucha z działu promocji Festiwalu Nowe Horyzonty i American Film Festival.


Nasi goście to źródło wiedzy na temat udanej komunikacji w internecie. Dzięki ich animacji i moderacji grupy "Nowe Horyzonty po godzinach" przeżywanie festiwalu nabrało nowego wymiaru. Kto by pomyślał, że siedząc na kanapie w ulubionym dresie można było poczuć się jak przy stoliku w festiwalowej kawiarni (albo przy piwie w klubie festiwalowym) w trakcie gorącej dyskusji na temat filmowych faworytów?


Zoom na kulturę to cykl rozmów z praktykami kultury dla praktyków kultury. Wymieniamy się wiedzą w gronie przedstawicielek i przedstawicieli świata kultury z Metropolia Gdańsk-Gdynia-Sopot, a na najbliższym spotkaniu wyjątkowo wykraczamy poza jego granice.

 

  • GIWK